مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 09:002019-06-15اقتصادي

کاهش قیمت خودرو روزانه شده است


پس از آنکه از ابتدای امسال قیمت ها در بازار خودرو کار خود را افزایشی آغاز کرده بود؛ طی چند مدت اخیر با کاهش های بعضا روزانه پیش رفته است.

به گفته کارشناسان این حوزه روند نزولی قیمت خودرو ادامه دار خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روند رو به رشد قیمت ها در بازار خودرو که از فروردین ماه سال جاری مجدداً آغاز شد، خودرو را از دسترس مصرف کنندگان واقعی دور و به کالایی سرمایه ای تبدیل کرد.

دلالان نیز به اصطلاح کارشناسان این حوزه شیطنت کرده و با قیمت گذاری های غیرواقعی، بیشتر بر التهابات بازار خودرو دامن زدند.

اما پس از حذف قیمت خودرو و مسکن از آگهی های خرید و فروش در سایت های اینترنتی که با هدف کنترل قیمت ها در بازار مسکن و خودرو انجام شد، تا چندی افزایش قیمت ها ادامه داشت اما پس از آن طی چند هفته اخیر ورق بازار خودرو برگشته و قیمت ها سیر نزولی به خود گرفت.

این کاهش قیمت خودرو به گونه ای است که در روزهای پایانی هفته گذشته سرعت کاهش قیمت افزایش یافت و قیمت های بعداز ظهر نسبت به صبح همان روز کمتر شد.

در آخرین روز کاری هفته گذشته (چهارشنبه) قیمت خودروهای داخلی بین دو تا پنج میلیون تومان، مونتاژی ها پنج الی 10 میلیون تومان و خودروهای وارداتی 10 الی 20 میلیون تومان از صبح تا بعدازظهر، کاهش داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت خودرو روزانه شده است

کاهش قیمت خودرو روزانه شده است