مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 خرداد 1398 ساعت 06:302019-06-15سياسي

موسوی: اقدامات سوداگرانه در بازار مسکن جوانان را از صاحب خانه شدن دور می کند


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که اقدامات سوداگرانه در بازار مسکن بخش قابل توجهی از افراد جامعه علی الخصوص جوانان را هر روز بیشتر از قبل از به مسکن رسیدن و صاحب خانه شدن دور می کند و متاسفانه در طرح ملی مسکن به این نکته به عنوان یک موضوع مهم توجه نشده است.

- سید فرید موسوی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سال گذشته اتفاقات خوشایندی را در بازار مسکن شاهد نبودیم و بخش اعظمی از شهروندان با مشکلاتی مواجه شدند، اظهار داشت: با کاهش ارزش پول ملی وضعیت بازار مسکن پیچیده تر از قبل شد و در این خصوص انتظار این بود که دستگاه های مسئول سریعاً اقداماتی را جهت کنترل وضعیت صورت دهند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: نهایتاً دولت اخیراً طرح ملی مسکن را پیشنهاد داده که بر اساس این طرح مقرر است که حدود 400 هزار مسکن جدید در طی امسال و سال بعد تولید شود.

با وجود اینکه این موضوع اقدام مثبتی است اما این طرح برای حل مشکل بازار مسکن بر اساس کمبود عرضه حادث شده طراحی شده است، طرح های قبلی هم که پیش از این در بازار مسکن شاهد بودیم بر آن فرض بنا شده بود که متاسفانه اثر بخش نبودند.

موسوی گفت: در گذشته هم هر زمان که در بازار مسکن مشکلی به وجود می آمد و یا هر طرحی که برای ساماندهی بازار مسکن در کشور طراحی شده، اقدامات معطوف به افزایش عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: اقدامات سوداگرانه در بازار مسکن جوانان را از صاحب خانه شدن دور می کند

موسوی: اقدامات سوداگرانه در بازار مسکن جوانان را از صاحب خانه شدن دور می کند