مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 خرداد 1398 ساعت 09:502019-06-14سياسي

10 هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام می شوند


معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی و اداری کشور گفت: در سال جاری از سوی دولت مجوز برای استخدام ده هزار نفر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمشید انصاری در نشست اعضای شورای اداری سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: با همکاری وزارت علوم برای در نظر گرفتن مجوز استخدامی بیشتر به دانشگاه های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان مذاکراتی را انجام می دهیم.

این مسئول ادامه داد: در سال جاری دو آزمون استخدامی در کشور برگزار می شود که بیشترین سهمیه جذب به وزارتخانه بهداشت و آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

معاون رییس جمهوری تصریح نمود: دانشگاه های علوم پزشکی و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای جذب سهمیه بیشتر در آزمون استخدامی امسال با وزاتخانه های مربوطه رایزنی کنند.

به گفته وی هر مجوز استخدامی که وزیر علوم برای دانشگاه های سیستان و بلوچستان درخواست کند سازمان امور اداری و استخدامی کشور بدون بررسی با آن موافقت می کند.

انصاری با بیان اینکه مجوز استخدامی در 2 وزارتخانه علوم و آموزش و پرورش بر عهده وزیر است، گفت: وزارت آموزش و پرورش در 2 سال اخیر 2 هزار و 400 نفر مجوز استخدامی داشته که همگی آنان جذب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام می شوند

10 هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام می شوند