مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 خرداد 1398 ساعت 12:502019-06-13سياسي

حضور 250 مهمان در همایش سلامت و گرشگری اکو در اردبیل


عضو هیئت رییسه اتاق ایران از حضور 250 نفر از میهمانان داخلی و خارجی در دومین همایش سلامت و گردشگری که به میزبانی اردبیل برگزار می شود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین پیرموذن در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: دومین همایش سلامت و گرشگری کشورهای عضو اکو از 28 تا 30 خرداد ماه به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد که تلاش می کنیم برای این رویداد میزبانی شایسته باشیم.

وی از این همایش به عنوان فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری در استان و معرفی توانمندی های اردبیل در بخش گردشگری سلامت یاد و خاطرنشان کرد: تنها شهرهای اردبیل و سرعین درگیر این رویداد نیستند بلکه تلاش می کنیم تا همه نقاط استان را با جذابیت های گردشگری و تنوع توریست پذیری به این میهمانان معرفی کنیم که در مجموعه 250 نفر میهمان داخلی و خارجی اعم از کشورهای همسایه و عضو اکو در این رویداد در اردبیل حاضر خواهند شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: ما از روز دوشنبه و با انجام اولین پرواز از ساعت 10 صبح پذیرای میهمانان در فررودگاه اردبیل خواهیم بود که از کشورهای مختلف نظیر یونان، انگلیس، ترکیه، افغانستان، پاکستان، ازبکستان، تاجیکستان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 250 مهمان در همایش سلامت و گرشگری اکو در اردبیل

حضور 250 مهمان در همایش سلامت و گرشگری اکو در اردبیل