مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 خرداد 1398 ساعت 12:462019-06-13فرهنگي

دانشجویان برای مقابله با برنامه های هنجارشکن در شیراز راه گشایی کنند


رضا سجادی، مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با انتقاد از در اختیار قرار دادن ظرفیت برخی از سینماه های کشور به اکران فیلم های اروپایی خلاف عرف و فرهنگ ایرانی گفت: - مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با تاکید بر اینکه باید جلوی اکران فیلم های هنجارشکن در سینما ها را گرفت، گفت: دانشجویان برای مقابله با برنامه های هنجارشکن در سطح شیراز راه گشایی کنند.

رضا سجادی، مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با انتقاد از در اختیار قرار دادن ظرفیت برخی از سینماه های کشور به اکران فیلم های اروپایی خلاف عرف و فرهنگ ایرانی گفت: هیچ یک از مسئولین فرهنگی استان حاضر نیستند خانواده خود را پای تماشای چنین فیلم های غیر اخلاقی بنشانند و بی شک باید جلوی تکرار چنین وقایعی را گرفت.

سجادی مطرح کرد: آنقدر نگاه ذلیلانه به غرب در بعضی از مسئولان ما دیده می شود که به جای شناساندن مشاهیر خود ما همچون سعدی و حافظ به جهانیان نیز، دست به دامن برنامه هایی همسو با فرهنگ غرب همچون خوانندگی زنان می کنند.

وی ضمن انتقاد از برخی اقدامات ساختارشکنانه گفت: دانشجویان باید با اجرای برنامه های هنجار شکن در سطح شیراز راه گشایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان برای مقابله با برنامه های هنجارشکن در شیراز راه گشایی کنند

دانشجویان برای مقابله با برنامه های هنجارشکن در شیراز راه گشایی کنند