مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 خرداد 1398 ساعت 08:552019-06-13سياسي

ماموریت ما بسترسازی حضور مردم در انتخابات با رعایت بی طرفی است


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: با یک نگاه فراگیر، جامع و برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را در سراسر کشور برگزار می کنیم.

- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: با یک نگاه فراگیر، جامع و برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را در سراسر کشور برگزار می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرت الله لطفی در همایش سراسری رؤسای دفاتر استانی و مدیران ستادی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مشهد با اشاره به برگزاری ماندگار و تحسین برانگیز بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این تجربه می تواند یک الگو و سرلوحه کارهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال های آتی قرار گیرد و برای سایر برنامه ها و به خصوص ورود به گام دوم انقلاب، از این استراتژی کلی و تجربه های گذشته به عنوان نقشه راه آینده استفاده کرد.

وی اضافه کرد: در برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همه ارگان ها و سازمان ها، محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را پذیرفتند و این ماموریت مشترک، با هم افزایی و همکاری، به صورت تحسین برانگیز و ماندگار برگزار شد و باید به عنوان سندی برای استفاده آیندگان با بررسی نقاط قوت و ضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت ما بسترسازی حضور مردم در انتخابات با رعایت بی طرفی است

ماموریت ما بسترسازی حضور مردم در انتخابات با رعایت بی طرفی است