مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 15:202019-06-12اقتصادي

دقیقاً کمبود قطعه از مهمترین مشکلات صنعت خودروسازی است


در پی انعکاس غیرواقعی بودن ادعای دو خودروساز داخلی مبنی بر کمبود، توسط مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران، دبیر انجمن خودروسازان ایران این موضوع را تکذیب کرده و تاکید کرد که اکنون بزرگترین مشکل خودروسازان داخلی نبود قطعه و عدم تأمین نقدینگی است.

- دقیقاً "کمبود قطعه " از مهمترین مشکلات صنعت خودروسازی است در پی انعکاس غیرواقعی بودن ادعای دو خودروساز داخلی مبنی بر کمبود، توسط مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران، دبیر انجمن خودروسازان ایران این موضوع را تکذیب کرده و تاکید کرد که اکنون بزرگترین مشکل خودروسازان داخلی نبود قطعه و عدم تأمین نقدینگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران اعلام کرده است که بر اساس گزارش ها، ادعای دو شرکت خودروساز داخلی مبنی بر کمبود قطعه غیر واقعی است .

در این رابطه احمد نعمت بخش- دبیر انجمن خودروسازان ایران- در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بسیار جای تعجب است که مدیر تعزیرات حکومتی در این رابطه اینچنین صحبت کرده و ادعای مشکل در تأمین قطعات برای تولید خودروهای خودروسازان را ادعای غیرواقعی قلمداد کرده است.

وی افزود: اطلاعات درست و دقیقی در اختیار تعزیرات حکومتی در این رابطه قرار نگرفته است؛ چراکه طبق جلسات هفتگی که معاون امور صنایع وزارت صمت (فرشاد مقیمی) برگزار می کند، رده و پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دقیقاً کمبود قطعه از مهمترین مشکلات صنعت خودروسازی است

دقیقاً کمبود قطعه از مهمترین مشکلات صنعت خودروسازی است