مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 15:052019-06-12سياسي

نقش زنان در مدیریت سبک تغذیه خانواده / اجرای طرح گفت وگوی ملی خانواده


معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: زنان در زمینه ارتقای سلامت فرزندان و همسرشان، نقش محوری دارند و این زنان هستند که می توانند با مدیریت صحیح، - نقش زنان در مدیریت سبک تغذیه خانواده / اجرای "طرح گفت وگوی ملی خانواده" معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: زنان در زمینه ارتقای سلامت فرزندان و همسرشان، نقش محوری دارند و این زنان هستند که می توانند با مدیریت صحیح، سبک زندگی و فرهنگ سلامت را در خانواده ارتقا بخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر معصومه ابتکار همزمان با اجرای بسیج ملی کنترل فشار خون در سراسر کشور، ضمن پیوستن به این پویش ملی، درخصوص ضرورت توجه به فشار خون به عنوان یک ریسک فاکتور بسیار مهم، اظهار کرد: جای خرسندی است که توفیق مشارکت در این پویش ملی که اقدامی ارزشمند از سوی وزارت بهداشت محسوب می شود را دارم.

وی افزود: در مقطعی از زمان، توجه به مقوله درمان بسیار مورد تاکید قرار گرفته بود، اما در حال حاضر موضوع پیشگیری از اولویت های اصلی وزارت بهداشت محسوب می شود.

لذا جا دارد از دکتر نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که رویکردی پیشگیرانه داشته و نسبت به مقوله بهداشت ، پیشگیری از بیماری ها و سبک زندگی اهتمام ویژه دارند، تشکر کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش زنان در مدیریت سبک تغذیه خانواده / اجرای طرح گفت وگوی ملی خانواده

نقش زنان در مدیریت سبک تغذیه خانواده / اجرای طرح گفت وگوی ملی خانواده