مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 ساعت 10:452019-06-12ورزشي

فرزام:شادی هنوز تمریناتش را شروع نکرده است/ او را تحت فشار نمی گذاریم


فکر می کنم محسن شادی هنوز تمریناتش را شروع نکرده باشد و می خواهیم با فراق بال تصمیم درست را بگیرد البته به این معنی نیست که حق کسی را هم پایمال کنیم.

- سرمربی تیم ملی رویینگ گفت: فکر می کنم محسن شادی هنوز تمریناتش را شروع نکرده باشد و می خواهیم با فراق بال تصمیم درست را بگیرد البته به این معنی نیست که حق کسی را هم پایمال کنیم.

افشین فرزام در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه محسن شادی در تست انتخابی تیم ملی قایقرانی رویینگ شرکت می کند یا خیر، بیان کرد: ما قرار است تست دوم را برگزار کنیم و برای این است که تمرینات خود را از لحاظ فنی بررسی کنیم و فکر نمی کنم محسن شادی در این تست شرکت کند.

فرزام در پاسخ به این پرسش که مگر قرار نبود شادی در شهر خودش تمرین کند اما در تست های انتخابی شرکت داشته باشد، گفت: فکر می کنم هنوز تمریناتش را شروع نکرده باشد.

ما کار خودمان را انجام می دهیم و ملی پوشان هم خوب هستند و رقابت تنگاتنگی وجود دارد.

شرایط ویژه ای برای شادی گذاشتیم تا از آن استفاده کند و اگر می تواند آماده شود دیگر بستگی به تصمیم فدراسیون و محسن شادی دارد که از چه زمانی می خواهد کار را شروع کند.

او در پاسخ به این پرسش که فکر نمی کند بهتر باشد شادی هر چه زودتر تکلیف خود را مشخص کند، تصریح کرد: شادی ورزشکار خوب ما است و نمی خواهیم او را به هیچ عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزام:شادی هنوز تمریناتش را شروع نکرده است/ او را تحت فشار نمی گذاریم

فرزام:شادی هنوز تمریناتش را شروع نکرده است/ او را تحت فشار نمی گذاریم