مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 خرداد 1398 ساعت 23:402019-06-11سياسي

جلیلی: امروز ملت ما شاهد افول قدرت دشمنان تاریخی خود است


امروز انگلیسی ها شاید در ضعیف ترین موقعیت یکصد سال اخیر خود هستند و ایران به برکت انقلاب اسلامی در مسیر رو به پیشرفت و اقتدار قرار دارد.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز انگلیسی ها شاید در ضعیف ترین موقعیت یکصد سال اخیر خود هستند و ایران به برکت انقلاب اسلامی در مسیر رو به پیشرفت و اقتدار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جلیلی طی سخنانی در بازدید از نمایشگاه آثار کاریکاتوری با موضوع خباثت های انگلیس در حق ملت ایران گفت: تاریخ روابط ایران و انگلیس بویژه در یک قرن گذشته حاکی از آن است که دولت های حاکم بر انگلستان همواره در مقام رویارویی با ملت ایران بوده اند.

کارنامه آنها حمایت از استبداد، تشویق به شکنجه و اختناق، استفاده از کودتا و پشتیبانی از دشمنان ملت ایران از شاه و صدام تا ترامپ بوده است.

وی افزود: بررسی روند این رویارویی نشان می دهد قدرت انگلیس رو به افول و نزول بوده است و قدرت ملت ایران رو به صعود.

بویژه امروز انگلیسی ها شاید در ضعیف ترین موقعیت یکصد سال اخیر خود هستند و ایران به برکت انقلاب اسلامی در مسیر رو به پیشرفت و اقتدار.

جلیلی با اشاره به قدرت رسانه ای انگلیس، تصریح کرد: امروز علیرغم بیشترین استفاده از ابزارهای رسانه ای و بنگاه های سخن پراکنی در انگلیس، کمترین اقبال به دولت این کشور در ملت های منطقه و حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: امروز ملت ما شاهد افول قدرت دشمنان تاریخی خود است

جلیلی: امروز ملت ما شاهد افول قدرت دشمنان تاریخی خود است