مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 خرداد 1398 ساعت 15:262019-06-11دانش

آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 98 در دانشگاه مازندران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 1398، صبح و عصر روز پنج شنبه، 23 خرداد ماه 1398 و صبح روز جمعه، - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران از برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 1398 در دانشگاه مازندران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 1398، صبح و عصر روز پنج شنبه، 23 خرداد ماه 1398 و صبح روز جمعه، 24 خرداد ماه 1398 در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

براساس این خبر، علی اکبر باقری خلیلی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران با اعلام این خبر افزود: دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه منتخب استان، از یک سو مرکز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد بوده و مسئولیت اجرا و حفاظت از آزمون را بر عهده دارد و از طرف دیگر، حوزه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد خواهران نیز می باشد و 7148 تن از داوطلبان خواهر در رشته های مختلف با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

باقری خلیلی در ادامه تاکید کرد: آزمون های نوبت صبح، راس ساعت 8 و نوبت عصر، راس ساعت 15 شروع و درب های ورود به حوزه اصلی از ساعت 7 صبح و 14 بعدازظهر بسته خواهند شد و دواطلبان حق ورود به جلسه آزمون را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 98 در دانشگاه مازندران برگزار می شود

آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 98 در دانشگاه مازندران برگزار می شود