مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 خرداد 1398 ساعت 10:412019-06-10فرهنگي

روایتی تصویری از تاریخ کاریکاتور در شبکه 4


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، شبکه چهار سیما که در قالب برنامه جشنواره مستند هر شب ساعت 23 یک مستند جدید ایرانی و خارجی را به روی آنتن می برد، - مستند تلویزیونی کاریکاتور در ایران 24 خرداد ماه در قالب جشنواره مستند از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، شبکه چهار سیما که در قالب برنامه جشنواره مستند هر شب ساعت 23 یک مستند جدید ایرانی و خارجی را به روی آنتن می برد، برای روز جمعه مستند کاریکاتور در ایران را برای پخش در نظر گرفته است.

کاریکاتور در ایران به کارگردانی رسول نبی ابهری ، روایتی تصویری از تاریخ کاریکاتور در ایران، از شروع تا امروز است و طی آن، هنرمندانی از 3 نسل، گروه تولید فیلم را همراهی کرده و از مشکلات و معضلات خود سخن می گویند.

در مستند کاریکاتور در ایران، اساتید و هنرمندانی چون: حسین نیرومند، محمدرفیع ضیایی، غلامعلی لطیفی، کامبیز درمبخش، جواد علیزاده، احمد عربانی، بهمن عبدی، بهرام عظیمی، کیارش زندی و.

مقابل دوربین رفته اند.

نگاهی به تاریخچه ی کاریکاتور در جهان و ایران، ریشه ی ایتالیایی این هنر، اهدافی که در کشیدن و طراحی کاریکاتور وجود دارد، تفاوت کارتون وکاریکاتور، روزنامه های ایرانی که با کاریکاتوریست ها همراهی می کنند، خاطرات کاریکاتوریست ها از نحوه رساندن پیام ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی تصویری از تاریخ کاریکاتور در شبکه 4

روایتی تصویری از تاریخ کاریکاتور در شبکه 4