مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 خرداد 1398 ساعت 10:262019-06-10سياسي

نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس به روایت حجت الاسلام مصلحی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام حیدر مصلحی ظهر امروز در نخستین همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی که در سالن همایش های غدیر شهر قم برگزار شد بیان کرد: - رییس سازمان نشر آثار و ارزش های روحانیت در دفاع مقدس گفت: پرچمداری انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) به روحانیت سپرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام حیدر مصلحی ظهر امروز در نخستین همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی که در سالن همایش های غدیر شهر قم برگزار شد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب مأموریت حفظ آثار و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس داده اند.

این بنیاد در سال گذشته در چهلمین سال انقلاب اسلامی، نمایشگاهی را در تهران راه اندازی کرد و در این نمایشگاه به یکی از موضوعات مهم یعنی شخصیت امام خمینی (ره) و نقش ایشان در تشکیل انقلاب پرداخت.

وی افزود: پرچمداری انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) به روحانیت سپرده شد، روحانیت در طول انقلاب گام های مهمی در تحقق اهداف برداشته است و رهبر انقلاب نیز به بیان نقش روحانیت در بیانیه گام دوم پرداخته است.

با توجه به بیانیه گام دوم باید به نقش روحانیت و پرچم داران انقلاب در دوره معماری و مدیریت امام (ره) نیز پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس به روایت حجت الاسلام مصلحی

نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس به روایت حجت الاسلام مصلحی