مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 خرداد 1398 ساعت 09:102019-06-10بين الملل

احتمال جایگزینی یورو با ارز موازی توسط ایتالیا


با تشدید اختلافات بین ایتالیا و سایر اعضای یورو، برخی منابع از بررسی امکان معرفی ارز موازی یورو توسط این کشور خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گلوبال اکونومیک، مساله بحران ایتالیا بر خلاف یونان واسپانیا به یک راهکار مسالمت آمیز نرسیده است و اختلاف شدید بین ایتالیا با سایر اعضای منطقه یورو و به ویژه آلمان و فرانسه باعث شده است تا این دو کشور ایتالیا را به جریمه تهدید کنند.

کمیسیون اروپا ماه گذشته و با فشار فرانسه و آلمان، ایتالیا را به جریمه سه میلیارد یورویی در صورت رعایت نکردن قوانین بودجه ای اتحادیه اروپا تهدید کرد.

متئو سالوینی، معاون نخست وزیر ایتالیا که نماینده حزب راست افراطی در دولت ائتلافی این کشور نیز هست در مصاحبه ای وعده داد تمام انرژی خود را برای مقابله با آنچه که وی آن را قوانین ناعادلانه اروپایی خواند به کار خواهد بست.

وی که حزبش 40 درصد کرسی های ایتالیا در مجلس اروپا را به دست آورده است به رهبران اروپایی گفت کشور را به زانو در نخواهد آورد.

کلاودیا بورگی، رییس کمیته بودجه مجلس ایتالیا با تهدیدآمیز دانستن لحن مقامات اروپا گفت: ما یونان نیستیم.

تعهد زیادی به بودجه اروپایی داریم و مازاد بودجه و تجارت داریم ما از هیچکس هیچ چیزی نیاز نداریم و وضعمان از فرانسه بهتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال جایگزینی یورو با ارز موازی توسط ایتالیا

احتمال جایگزینی یورو با ارز موازی توسط ایتالیا