مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 خرداد 1398 ساعت 17:552019-06-09اقتصادي

تدوین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در دستور کار قرار گرفت


معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، جزییات دستور کار این وزارتخانه برای حذف رانت از بازار خودرو و ساماندهی این بازار را تشریح کرد.

- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، جزییات دستور کار این وزارتخانه برای حذف رانت از بازار خودرو و ساماندهی این بازار را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرشاد مقیمی اظهار کرد: در چارچوب سیاست های دولت، تدوین و ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را بلافاصله از طریق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در دستور کار قرار دادیم که پس از طرح در کمیته خودرو، حتماً در ستاد تنظیم بازار مطرح و پس از تصویب نهایی، مبنای عمل برای موضوع قیمت گذاری قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص متقاضیان خرید خودرو نیز تصریح کرد: این متقاضیان باید در دو سال گذشته خودرویی را درخواست نکرده باشند و فاقد ثبت نام قبلی در خودروسازی های کشور باشند.

معاون امور صنایع وزارت صمت همچنین اضافه کرد: بانک ها نیز توجه داشته باشند که حتماً با شماره حساب فردی که ثبت نام می شود، پول واریز شود.

مقیمی با بیان اینکه با نمایندگی های متخلف برخورد شده است، گفت: این برخوردها همچنان ادامه دارد و از طریق مراجع امنیتی، متخلفینی را که باعث نابسامانی در بازار خودرو شوند، شناسایی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در دستور کار قرار گرفت

تدوین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در دستور کار قرار گرفت