مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 خرداد 1398 ساعت 14:012019-06-09اقتصادي

قیمت مواد مخدر افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسدی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با موادمخدر استان تهران در حاشیه جلسه شورای هماهنگی موادمخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: - دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: قیمت مواد مخدر به غیر از شیشه افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسدی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با موادمخدر استان تهران در حاشیه جلسه شورای هماهنگی موادمخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مقایسه دو ماهه اول سال 97 نسبت به دو ماهه اول سال 96، 17 درصد کشفیات موادمخدر رشد کرده و 9 تن و 195 کیلو موادمخدر کشف شده است.

10 درصد دستگیری ها افزایش یافته است.

وی ادامه داد: لابراتوار های شیشه در سطح استان تهران در بازه زمانی مطرح شده 12 درصد کاهش یافته و ما نیز به دلیل رشد لابراتوار های شیشه در کشور همسایه شرقی مان بوده است و اخیراً نیز محموله 850 کیلوگرمی شیشه در مرز های کشور کشف و ضبط شد.

اسدی گفت: در سال گذشته در بهترین شرایط 8 هزار نفر ظرفیت نگهداری معتادین متجاهر را داشته ایم که با عقد قرارداد های صورت گرفته این ظرفیت به 14 هزار و 500 نفر افزایش یافته است و تا کنون 12 هزار معتاد جمع آوری کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مواد مخدر افزایش یافت

قیمت مواد مخدر افزایش یافت