مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 خرداد 1398 ساعت 09:352019-06-09سياسي

لاریجانی: مالیات سنگین برای خانه های خالی وضع شود


رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس شورای اسلامی و دولت برای حل مشکل مسکن هم صدا هستند، در این باره گفت : مالیات سنگین برای خانه های خالی وضع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ) مجلس شورای اسلامی بعد از پایان اظهارات وزرای کشور و راه و شهرسازی و تعدادی از نمایندگان درباره طرح ملی مسکن و راهکار برون رفت از مشکل فعلی مسکن، گفت : یکی از مسائل مهم در تهران مسکن زائد است که طبق آمار مرکز پژوهشها در تهران 500 هزار مسکن اضافی داریم که این میزان در کل کشور به دو میلیون مسکن اضافی می رسد که بعضا این مسکن ها لوکس هستند و افراد بی بضاعت توانایی خرید آن را ندارند.

وی ادامه داد: یکی از مسائل آن است که شهرداری ها اجازه برای ساخت مسکن هایی می دهند که افراد بی بضاعت و طبقات متوسط توانایی خرید آن را ندارند؛ ضمن این که مسکن متناسب با افراد هم وجود ندارد و باید به این موضوع توجه شود.

رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود، خاطر نشان کرد: دولت باید توجه کند که یکی از موضوعات مهم برای شرایط فعلی آن است که باید وضعیت روشنی برای مردم از نظر وضعیت مسکن وجود داشته باشد .

طبق قانون برنامه ششم باید حدود 900 هزار مسکن در سال ساخته می شد که این کار صورت نگرفته است و شاهد وضعیت امروز مسکن از لحاظ قیمت هستیم، چو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: مالیات سنگین برای خانه های خالی وضع شود

لاریجانی: مالیات سنگین برای خانه های خالی وضع شود