مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 خرداد 1398 ساعت 19:002019-06-08اقتصادي

هشتمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس، فردا آغاز به کار می کند


هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) از فردا، یکشنبه 19 خرداد ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

- هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) از فردا، یکشنبه 19 خرداد ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه اینوتکس با هدف بسترسازی مناسب برای تبادل فناوری میان شرکت های خصوصی، سرمایه گذاری مشترک و مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه برپا می شود و میزبان بخش های مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشورهاست.

در این نمایشگاه بین المللی شرکت های فناور، استارتاپ ها، شتابدهنده ها و مراکز رشد، منتورها و مشاوران، مخترعان، پارک های فناوری، صندوق های جسورانه و سرمایه گذران و … در بیش از 400 غرفه، در فضایی حدود 10 هزار مترمربع گرد هم می آیند.

همچنین قرار است در این نمایشگاه 30 رویداد جانبی همچون جلسات B2B، جلسات بین استارتاپ ها و سرمایه گذران، مشاوره رایگان و … برای افزایش کارآمدی نمایشگاه برپا شود.

هشتمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس با شعار اکوسیستم نوآوری و فناوری، زیر یک سقف در حالی فردا آغاز به کار می کند که پیش بینی می شود، حدود 8 هزار نفر از این رویداد بازدید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس، فردا آغاز به کار می کند

هشتمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس، فردا آغاز به کار می کند