مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 خرداد 1398 ساعت 14:152019-06-08بين الملل

یک مسئول سازمان ملل برای بررسی وضعیت یمن به ریاض می رود


به دنبال انتقادات تند رییس جمهور مستعفی یمن از اقدامات نماینده ویژه سازمان ملل در این کشور، این سازمان اعلام کرد: معاون دبیر کل سازمان ملل در امور سیاسی روزهای دوشنبه و سه شنبه برای بررسی وضعیت یمن به ریاض می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، سازمان ملل اعلام کرد: رزماری دیکارلو، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور سیاسی در سفر خود به ریاض به منظور بررسی مسائل صلح و امنیت در منطقه به ویژه وضعیت یمن با مقامات سعودی و یمنی دیدار خواهد کرد.

این سفر دیکارلو در حالی انجام می شود که اخیراً عبد ربه منصور هادی، رییس جمهور مستعفی یمن 22 ماه مه در پیامی به آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل ، مارتین گریفیث، نماینده ویژه سازمان ملل در این کشور را به طرفداری از انصار الله متهم کرده بود.

هادی در این پیام خود مدعی شد: گریفیث به دنبال تضمین هایی است تا انصار الله زیر نظر سازمان ملل در استان الحدیده و بنادر آن باقی بماند.

14 ماه مه سازمان ملل اعلام کرده بود: به منظور اجرای نخستین گام در راستای توافق نامه استکهلم، نیروهای انصارالله از بنادر الحدیده، الصلیف و رأس عیسی خارج شدند.

اما نیروهای حامی هادی مدعی هستند آن چه که انجام شده تنها یک فریب و نیرنگ است و نیروهای انصارالله همچنان بر این بنادر کنترل دارند، چرا که انصارالله اداره این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول سازمان ملل برای بررسی وضعیت یمن به ریاض می رود

یک مسئول سازمان ملل برای بررسی وضعیت یمن به ریاض می رود