مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 خرداد 1398 ساعت 12:452019-06-08حوادث

استقرار بالگرد ارتش در یاسوج برای کمک به مهار آتش سوزی جنگل ها


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک فروند هلی کوپتر 214 هوانیروز ارتش در فرودگاه یاسوج مستقر شد تا نیروها را برای اطفای حریق در مناطق مختلف استان انتقال دهد.

- عکس آرشیوی است مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک فروند هلی کوپتر 214 هوانیروز ارتش در فرودگاه یاسوج مستقر شد تا نیروها را برای اطفای حریق در مناطق مختلف استان انتقال دهد.

وحید محمدی تبار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: هنوز در چند نقطه از استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد آتش سوزی در جنگل ها و مراتع هستیم.

وی اظهارکرد: هر جایی که آتش سوزی جنگل ها و مراتع را داشته باشیم و مدیران کل محیط زیست و منابع طبیعی استان و فرمانداران درخواست دهند، اعزام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد استان در بحران نیست، خاطرنشان کرد: آتش سوزی ها و حوادث اتفاق افتاده در استان در کنترل است.

محمدی تبار در خصوص آخرین وضعیت جستجوها برای یافتن جسد مرد 29 ساله پاتاوه ای در رودخانه بشار هم تصریح کرد: تیم غواصی نیروی دریایی سپاه وارد استان شده است، همچنین تیم های هلال احمر و آتش نشانی فعال هستند.

وی ادامه داد: آنچه که مربوط به حوزه مدیریت بحران استان می شود در کنترل است و همه اعضای شورای مدیریت بحران، مدیران دستگاه های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار بالگرد ارتش در یاسوج برای کمک به مهار آتش سوزی جنگل ها

استقرار بالگرد ارتش در یاسوج برای کمک به مهار آتش سوزی جنگل ها