مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 خرداد 1398 ساعت 12:252019-06-08فرهنگي

برنامه های مردآهنی برای پاکسازی زمین


رابرت جان داونی جونیور(Robert John Downey, Jr) بازیگر و خواننده آمریکایی با کمک فناوری هوش مصنوعی قصد دارد سیاره زمین را پاکسازی کند.

- رابرت جان داونی جونیور(Robert John Downey, Jr) بازیگر و خواننده آمریکایی با کمک فناوری هوش مصنوعی قصد دارد سیاره زمین را پاکسازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داونی جونیور سال آینده با کمک گروهی به نام ائتلاف ردپا (Footprint Coalition) زمین را با کمک هوش مصنوعی پاکسازی خواهند کرد.

این بازیگر هالیوودی، می خواهد شخصیت تونی استارک خود در مجموعه فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU) را به واقعیت تبدیل کند.

آنتونی ادوارد تونی استارک شخصیتی است که توسط رابرت داونی جونیور در مجموعه فیلمهای دنیای سینمایی مارول (MCU)، بر اساس شخصیت مارول کامیکس که به همین نام شناخته می شود، بازی شده است.

در این فیلم ها، تونی استارک، صنعتگر و مخترع نابغه است که مدیرعامل شرکت صنایع استارک است.

این بازیگر نقش مرد آهنی اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد از فناوری هوش مصنوعی و ربات ها برای پاک سازی این سیاره استفاده کند.

جونیور در کنفرانس مارس (MARS) آمازون در لاس وگاس اعلام کرد که برای پاکسازی زمین با استفاده ربات ها و فناوری نانو مشتاق است و آنها طی این برنامه می توانند این سیاره را تا یک طی دهه آینده پاکسازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مردآهنی برای پاکسازی زمین

برنامه های مردآهنی برای پاکسازی زمین