مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 خرداد 1398 ساعت 09:312019-06-08سياسي

روایت نماینده نجف آباد از تخلف دولت در پرداخت حقوق ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به احکام صادرشده برای حقوق کارکنان توسط دولت گفت: - عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دولت در پرداخت حقوق ها قانون بودجه 98 را دور زده که اگر این رویه را اصلاح نکند، سؤال از رییس جمهور را کلید خواهیم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به احکام صادرشده برای حقوق کارکنان توسط دولت گفت: براساس بودجه 98 حقوق کارکنان بازنشستگان 10 درصد در سال 98 افزایش می یابد و علاوه بر آن 400 هزار تومان به حقوق هر فرد نیز اضافه می شود که دولت در اصل قانون بودجه را دور زده ا.

ست.

وی افزود: طبق قانون بودجه کسانی که زیر 3 میلیون حقوق دریافت می کرده اند در سال 98 حقوق شان حدود 36 درصد افزایش پیدا می کند و کسانی که حقوق 15 تا 20 میلیون دریافت می کنند، به دلیل کسر مالیات 35 درصد از حقوق شان یا افزایش اندکی در سال 98 خواهد داشت و یا همانند سال قبل باقی می ماند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: دولت اخیراً در اجرای قانون بودجه 98 و احکام صادره برای حقوق کارکنان قانون بودجه 98 را دور زده و ما شاهد هستیم که کسانی که حقوق زیر 3 میلیون تومان دریافت می کردند، در سال 98 حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نماینده نجف آباد از تخلف دولت در پرداخت حقوق ها

روایت نماینده نجف آباد از تخلف دولت در پرداخت حقوق ها