مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 خرداد 1398 ساعت 10:302019-06-05فرهنگي

ترکیبی از ملودرام،طنز و عشق بر پرده سینماها


از یک داستان عاشقانه در میان یک گروه تروریستی و فیلم هایی کمدی به سبک ایرانی و بالیوودی تا درامی معمایی و چهره هایی مخاطب پسند را از امروز چهارشنبه(15 خردادماه) روی پرده سینماها ببینیم.

- از یک داستان عاشقانه در میان یک گروه تروریستی و فیلم هایی کمدی به سبک ایرانی و بالیوودی تا درامی معمایی و چهره هایی مخاطب پسند را از امروز چهارشنبه(15 خردادماه) روی پرده سینماها ببینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پنج فیلم سینمایی سرخپوست ، دختر شیطان ، زهرمار ، ما همه با هم هستیم ، شبی که ماه کامل شد در جدول اکران عید فطر قرار گرفته اند و از چهارشنبه همین هفته یعنی 15 خردادماه و از ساعت 17 بعدازظهر نمایششان را روی پرده سینما آغاز خواهند کرد.

تنوع محتوایی و ژانر سینمایی این پنج فیلم از تنوع مناسبی هم برخوردار هستند.

از روایتی ملودرام در میان یک گروه تروریستی و فیلم هایی کمدی به سبک ایرانی و بالیوودی تا درامی معمایی و چهره هایی مخاطب پسند را روی پرده سینماها خواهیم دید.

در ادامه مروری خواهیم داشت بر هر یک از این فیلم ها و علاوه بر معرفی بازیگران و خلاصه داستان این آثار، نگاهی به تجربه کارگردانان نیز داشته ایم.

سرخپوست این فیلم با بازی هنرمندانی چون نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و مانی حقیقی برای نخستین بار در سی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیبی از ملودرام،طنز و عشق بر پرده سینماها

ترکیبی از ملودرام،طنز و عشق بر پرده سینماها