مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 خرداد 1398 ساعت 15:302019-06-03ورزشي

در اصفهان نیروی انتظامی هم می ترسید دخالت کند!/ دختر 3 ساله ام با دیدنم ترسید


نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران حاشیه ها و اتفاقات تلخی داشت که یکی از آنها، آسیب جدی وارد شده به چشم یک هوادار پرسپولیس بود؛ کسی که از هلند برای تماشای بازی تیم محبوبش آمده بود و چیزی نمانده بود که برای همیشه لذت تماشای همه چیز را از دست بدهد.

- در اصفهان نیروی انتظامی هم می ترسید دخالت کند!/ دختر 3 ساله ام با دیدنم ترسید نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران حاشیه ها و اتفاقات تلخی داشت که یکی از آنها، آسیب جدی وارد شده به چشم یک هوادار پرسپولیس بود؛ کسی که از هلند برای تماشای بازی تیم محبوبش آمده بود و چیزی نمانده بود که برای همیشه لذت تماشای همه چیز را از دست بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساعد (فرشید) آقابالازاده ششکلانی، فوق تخصص روانشناسی، ساکن هلند، پدر دختری 3 ساله، طرفدار پرسپولیس است و تقریباً برای تماشای تمام بازی های این تیم به ایران می آید.

بازی های تیم ملی در جام جهانی روسیه را هم از نزدیک دیده است.

بازی های جام باشگاه های آسیایی پرسپولیس را هم رفته و تنها بازی سال گذشته پرسپولیس برابر کاشیما را به دلیل 27 ساعت پرواز نرفته است.

این ها گفته های یکی از مصدومان بازی سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در هشتم خردادماه در ورزشگاه نقش جهان است، که برای مداوای چشمش در بیمارستان فیض بستری است، هواداری که فکر نمی کرده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اصفهان نیروی انتظامی هم می ترسید دخالت کند!/ دختر 3 ساله ام با دیدنم ترسید

در اصفهان نیروی انتظامی هم می ترسید دخالت کند!/ دختر 3 ساله ام با دیدنم ترسید