مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 خرداد 1398 ساعت 10:252019-06-03ورزشي

سید حسن خمینی: وزارت ورزش و جوانان نسبت به ورزش بانوان اهتمام ویژه ای به خرج دهد


وزیر ورزش و جوانان و مسئولین ستادی جامعه ورزش و جوانان با حضور در حسینیه جماران با آرمان های امام خمینی تجدید میثاق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در این مراسم گفت: در حوزه ورزش قهرمانی، به نظر من باید سه حوزه را مستقل از هم بررسی کنیم و امتیاز دهیم، چرا که میزان موفقیت ورزش را با این سه حوزه می توان ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه ورزش قهرمانی پیوند بسیار نزدیکی با ورزش همگانی دارد، افزود: بر مردم واجب است که ورزش کنند و به خصوص در بالا بردن سلامت و نشاط و پایین آوردن بزه و ناهنجاری در جامعه تأثیر روشنی دارد.

یادگار امام در تشریح سه حوزه مهم ورزش قهرمانی ادامه داد: میزان توفیقی که جامعه ورزش ما در ورزش بانوان پیدا می کند یکی از پارامترها و نشانه های خوب برای پیشرفت ما ارزیابی مثبت جامعه ورزش کشور است.

الحمدلله یکی از مسائلی که پیش روی این مسأله بود، در بخش های مختلفی حل شد و آن بحث لباس مطابق با فرهنگ و ارزش ها و دین ما بود.

بانوان نیز واقعا نشان دادند که در این زمینه چه مقدار از همتایان خود در آسیا و جهان می توانند جلو باشند.

وی تأکید کرد: وزارت ورزش و جوانان نسبت به مسأله ورزش بانوان اهتمام ویژه ای به خرج دهد؛ چرا که هم سلامت خانواده را در جامعه ما تأمین می کند و هم باعث بالا رفتن ورزش در نیمی از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن خمینی: وزارت ورزش و جوانان نسبت به ورزش بانوان اهتمام ویژه ای به خرج دهد

سید حسن خمینی: وزارت ورزش و جوانان نسبت به ورزش بانوان اهتمام ویژه ای به خرج دهد