مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 خرداد 1398 ساعت 06:052019-06-03سياسي

فقط 29 کیلوگرم تا عبور از خط قرمز برجام باقی است


انتشار اولین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی سه هفته بعد از اعلام تصمیم ایران برای کاهش تعهدات هسته ای خود طبق برجام نشان می دهد که مقدار تولید اورانیوم غنی شده در نطنز و آب سنگین در اراک برای عبور از سقف های تعیین شده در برجام ضمن سرعت گرفتن از .

- انتشار اولین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی سه هفته بعد از اعلام تصمیم ایران برای "کاهش تعهدات هسته ای " خود طبق برجام نشان می دهد که مقدار تولید اورانیوم غنی شده در نطنز و آب سنگین در اراک برای عبور از سقف های تعیین شده در برجام ضمن سرعت گرفتن از روندی منطقی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر خلاف تصور برخی که فکر می کردند آژانس درباره اعلام تصمیمش مبنی بر کاهش تعهدات هسته ای خود، موضعی منفی و تقابلی اتخاذ خواهد کرد و آن را خلاف برجام اعلام می کند مشخص شد که همان طور که مقامات کشور تاکید کردند، آژانس صرفاً یک ناظر است نه قاضی.

مدیرکل آژانس، بدون هیچ برداشت، تحلیل و اعمال نظری در گزارش تازه خود آورده است که در 8 می 2019 ایران بیانیه ای منتشر کرد که از جمله حاوی این مطلب بود که … در راستای اعمال حقوق خود، همان طور که در بندهای 26 و 36 برجام مصرح است، شورای عالی امنیت ملی ایران دستوری مبتنی بر توقف برخی اقدامات ایران ذیل برجام از امروز صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 29 کیلوگرم تا عبور از خط قرمز برجام باقی است

فقط 29 کیلوگرم تا عبور از خط قرمز برجام باقی است