مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 خرداد 1398 ساعت 02:302019-06-01فناوري

برخورد با پیامک های تبلیغاتی که از رو نرفته اند


در حالی که ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بدون اجازه مشترک ممنوع شده بود، رگولاتوری با اعلام اسامی شرکت های متخلفی که همچنان امکان ارسال پیامک انبوه را داشتند، - از برخورد با این شرکت های متخلف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از سال ها گلایه مشترکان از دریافت پیامک های تبلیغاتی با وجود اعلام انصراف از دریافت آن ها، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی به عنوان نهاد ناظر و قانون گذار حوزه ارتباطی کشور، اپراتورهای تلفن همراه را به ایجاد سامانه ای ملزم کرد که از طریق وارد کردن یک کد واحد امکان اطلاع از پیامک های تبلیغاتی و ارزش افزوده، هر سه اپراتور ایجاد شده و مشترکان بتوانند بدون هراس از دست دادن پیامک های بانکی راه ارسال پیام های تبلیغاتی را ببندند.

مجید حقی - معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری- پیش از این درباره ی ارسال پیامک های انبوه اعلام کرده بود: در مقررات تصویب شده در شورای عالی فضای مجازی، سقف مجاز برای ارسال پیامک در شبانه روز 500 پیامک تعیین شده است .

این تصمیم در راستای رسالت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حمایت و حفاظت از حقوق مشترکین در حوزه ICT اجرایی شده است و این انتظار وجود دارد که رضایتمندی مشترکین را در پی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با پیامک های تبلیغاتی که از رو نرفته اند

برخورد با پیامک های تبلیغاتی که از رو نرفته اند