مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 خرداد 1398 ساعت 15:212019-06-01ورزشي

توضیحات رییس کمیته انضباطی در خصوص دیدار سپاهان و پرسپولیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت رسمی فدراسیون فوتبال ،اسماعیل حسن زاده، رییس کمیته فدراسیون فوتبال گفت: ظهر امروز 11 خرداد ماه گزارش مسابقه دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس که در روز هشتم خرداد ماه برگزار شده بود؛ - رییس کمیته انضباطی گفت: فحاشی، پرتاب نارنجک، درگیری با نیروی انتظامی و ایراد خسارت به اموال دیگران از تخلفات تیم میزبان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت رسمی فدراسیون فوتبال ،اسماعیل حسن زاده، رییس کمیته فدراسیون فوتبال گفت: ظهر امروز 11 خرداد ماه گزارش مسابقه دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس که در روز هشتم خرداد ماه برگزار شده بود؛ به دست ما رسید .

در این گزارش نماینده فدراسیون، داور بازی و همچنین ناظر ویژه انضباطی گزارش مبسوطی با ذکر حوادث مسابقه نیمه نهایی جام حذفی در اصفهان ارائه کردند .

بر همین اساس با بررسی تخلفاتی که گزارش شده امروز با قید فوریت تخلف به افراد حقیقی و حقوقی ابلاغ می شود تا ظرف مهلت قانونی دفاعیات خود را ارسال کنند.

در بخشی از این پرونده دعوت حضوری هم از افراد صورت می گیرد که با حضور در جلسه کمیته انضباطی اظهارات و دفاعیات خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: به طور اجمال دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس به عنوان اشخاص حقوقی باید در خصوص رفتار تماشاگران خود دفاعیاتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس کمیته انضباطی در خصوص دیدار سپاهان و پرسپولیس

توضیحات رییس کمیته انضباطی در خصوص دیدار سپاهان و پرسپولیس