مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 خرداد 1398 ساعت 14:152019-06-01سياسي

جشن سیاسی صداوسیما در قضیه میترا استاد


«چرا رسانه ملی با عجله، ذوق و شوق فراوان به این موضوع می پردازد و این گونه به دنبال بهره برداری سیاسی از این موضوع است؟ اگر قتل آن طور که خود صداوسیما ادعا دارد خانوادگی است، - چرا رسانه ملی با عجله، ذوق و شوق فراوان به این موضوع می پردازد و این گونه به دنبال بهره برداری سیاسی از این موضوع است؟ اگر قتل آن طور که خود صداوسیما ادعا دارد خانوادگی است، این ذوق زدگی و بهره برداری سیاسی چه مفهومی دارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آرمان نوشت: سه شنبه 7 خرداد یکی از عجیب ترین روزهای سال 98 بود.

حوالی ظهر رسانه ها از به قتل رسیدن میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران خبر دادند و هنگام عصر نجفی با حضور در اداره آگاهی پلیس تهران خود را به عنوان قاتل معرفی کرد.

وزیر آموزش و پرورشی که در دوران مدیریتش تمام تلاش خود را به کار بست تا تنبیه جسمی از مدارس ایران رخت بربندد، در قامت یک قاتل روبه روی دوربین ایستاده و به سوالات خبرنگاری پاسخ داد که خارج از عرف شناخته شده دادرسی و رسیدگی به چنین پرونده هایی، آلت جرم را در دست گرفت و با متهم مصاحبه کرد.

سخنان نجفی در اولین اظهاراتش در دادسرا نشان می داد که قتل میترا استاد حاشیه هایی دارد که آن را از یک جنایت خانوادگی متفاوت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن سیاسی صداوسیما در قضیه میترا استاد

جشن سیاسی صداوسیما در قضیه میترا استاد