مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 خرداد 1398 ساعت 09:552019-06-01پزشكي

تجهیز دانشگاه علوم پزشکی ایران به دستگاه تحریک الکتریکی فراجمجمه ای


با هدف ترویج دانش علوم شناختی و کمک به تامین تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز مراکز علمی و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران به یک دستگاه تحریک الکتریکی فراجمجمه ای مجهز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد توسعه علوم شناختی می کوشد از یک سو سیاست تشویق و ترغیب محققان و متخصصان برای دستیابی به خودکفایی و بومی سازی تجهیزات درحوزه علوم شناختی را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهد و از طرف دیگر دانش علوم شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی توسعه و گسترش یابد.

بر اساس برنامه ریزی ستاد توسعه علوم شناختی قرار است در آینده نزدیک دو دستگاه تحریک الکتریکی فراجمجمه ای در اختیار دیگر مراکز تخصصی قرار گیرد.

روش تحریک الکتریکی فراجمجمه ای دارای کاربردهای بالینی و توانبخشی بوده و با توجه به نتایج حاصل از تاثیر مثبت این روش درمانی، امروزه تحقیقات گسترده ای در شناخت نحوه اثر آن، افزایش کارایی و اثرگذاری و همچنین امکان بکارگیری آن برای درمان دیگر بیماری ها و اختلال های عصبی-شناختی در حال اجرا است.

طرح ساخت دستگاه تحریک الکتریکی متمرکز فراجمجمه ای با حمایت ستاد علوم شناختی، در دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شد و یکی از روش های مورد مطالعه برای درمان اختلالات شناختی و انواع بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز دانشگاه علوم پزشکی ایران به دستگاه تحریک الکتریکی فراجمجمه ای

تجهیز دانشگاه علوم پزشکی ایران به دستگاه تحریک الکتریکی فراجمجمه ای