مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 خرداد 1398 ساعت 09:252019-06-01سياسي

روز قدس به فرصتی وحدت بخش برای مقابله با اشغال گری و آپارتاید تبدیل شده است


به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس، همایشی با حضور جمعی از سفرا و دیپلمات های خارجی مقیم، نمایندگان پارلمان، شخصیت های سیاسی، فرهنگی، دینی، - علمی و رسانه ای در بلغارستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست که برای نخستین بار با مشارکت سفارت خانه های جمهوری اسلامی ایران، فلسطین، سوریه، عراق و الجزایر برگزار شد، با استقبال قابل توجهی همراه شد و در این همایش سفرای جمهوری اسلامی ایران و فلسطین در بلغارستان، نماینده پارلمان بلغارستان و روسای جوامع سوری و لبنانی مقیم این کشور سخنرانی کردند.

سید محمد جواد رسولی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان در سخنان خود روز جهانی قدس را ابتکاری هوشمندانه از سوی امام خمینی (ره) در راستای عدم فراموشی و مقابله با به حاشیه راندن موضوع فلسطین دانست که پس از گذشت حدود چهل سال به فرصتی وحدت بخش برای مقابله با اشغالگری، آپارتاید، قتل عام، تفرقه افکنی و بحران آفرینی رژیم غاصب صهیونیستی در جهان تبدیل شده است.

وی در ادامه ضمن بر شمردن جنایات و اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و تأکید بر مغایرت کامل آن اقدامات با قوانین و مقررات بین المللی، به برخی از موارد نقض حقوق بین الملل و قطعنامه های شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل از سوی رژیم مذکور اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس به فرصتی وحدت بخش برای مقابله با اشغال گری و آپارتاید تبدیل شده است

روز قدس به فرصتی وحدت بخش برای مقابله با اشغال گری و آپارتاید تبدیل شده است