مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 خرداد 1398 ساعت 22:352019-05-31سياسي

برگزاری مراسم روز جهانی قدس در موریتانی


مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس با حضور بیش از یکصد و پنجاه نفر میهمان، شامل سفرای خارجی، علما و مشایخ، نمایندگان پارلمان، وزرای خارجه، حمل و نقل و فرهنگ سابق، - رؤسای احزاب موریتانی در محل اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در نواکشوت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم سفیر جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی، با اشاره به اقدام امام خمینی (ره) در تعیین روز جهانی قدس جمایت از فلسطین را دارای ارزش دینی، فکری، انسانی، عقیدتی و جهادی توصیف کرد.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: هدف امام خمینی (ره) از تعیین روز قدس زنده نگه داشتن قضیه فلسطین و قدس به عنوان قبله اول مسلمانان و انتقال آن به نسل های بعدی تا زمان آزادی کامل آن از اشغال رژیم صهیونیستی غاصب است.

او افزود: قضیه فلسطین یک موضوع انسانی و فراتر از دولتها و کشورهای اسلامی و برای مسلمانان از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است.

او بااشاره به اقدام برخی کشورهای منطقه در تثبیت و به نتیجه رساندن معامله قرن بر اهمیت فوق العاده بزرگداشت روز قدس در سال جاری نسبت به سالهای گذشته تاکید و ابراز داشت: ایالات متحده و متحدان آن به اهداف شوم خود در قضیه فلسطین دست نخواهند یافت و اقدامات آنان به فضل مقاومت و بیداری ملت فلسطین محکوم به شکست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم روز جهانی قدس در موریتانی

برگزاری مراسم روز جهانی قدس در موریتانی