مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 خرداد 1398 ساعت 15:402019-05-29پزشكي

هزینه درمان یک بیمار مبتلا به ایدز 4 میلیارد تومان است


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: 4 میلیارد تومان هزینه درمان یک بیمار مبتلا به ایدز تا پایان عمر است و وزارت بهداشت مکلف به ارائه درمان رایگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نوذر نخعی امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان کرمان در این جلسه با اشاره به لزوم ساماندهی زنان کارتن خواب در سطح شهر اظهار کرد: 35 درصد از مبتلایان به ایدز در کشور ما خانم ها هستند.

نخعی تصریح کرد: صدورت کارت ملی، صدور دفترچه بیمه، رایگان شدن هزینه متادون، اشتغال زایی، سطح بندی خدمات، جذب و تکریم خیران، تأمین هزینه های ضروری، در نظر گرفتن سرپناه و … از جمله پیشنهادات است که در راستای کاهش مشکلات و ساماندهی زنان کارتن خواب باید اجرا شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان هشدار داد: حال خانواده های کرمانی خوب نیست مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: حال خانواده های ما در استان خوب نیست به طوری که کارکرد خانواده ها عوض شده و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که جلوی آسیب های اجتماعی را بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید فاطمه السادات حسینی امروز هشتم خردادماه در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان کرمان اظهار کرد: پایه و رکن اصلی خانواده، مادر است و خط مقدم مسائل فرهنگی و تربیت فرزندان به عهده خانواده است که اگر ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه درمان یک بیمار مبتلا به ایدز 4 میلیارد تومان است

هزینه درمان یک بیمار مبتلا به ایدز 4 میلیارد تومان است