مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 خرداد 1398 ساعت 23:302019-05-28ورزشي

ناگفته های جوان ترین دختر لژیونر والیبال/ آشفته: نمی دانستم تیم ملی یعنی چی؟!


جوان ترین لژیونر والیبال بانوان ایران می گوید هدفی برای شروع والیبال نداشته اما بعد از اینکه بدون مربی و آموزش خاصی به تیم ملی وارد شد و مورد توجه مربیان قرار گرفت، - ناگفته های جوان ترین دختر لژیونر والیبال/ آشفته: نمی دانستم تیم ملی یعنی چی؟! جوان ترین لژیونر والیبال بانوان ایران می گوید هدفی برای شروع والیبال نداشته اما بعد از اینکه بدون مربی و آموزش خاصی به تیم ملی وارد شد و مورد توجه مربیان قرار گرفت، این رشته را به صورت حرفه ای دنبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید خیلی از ورزشکارانی که به شکل حرفه ای رشته ای را دنبال می کنند در پاسخ به اینکه چرا و چگونه این رشته را انتخاب کردند، بگویند از کودکی عاشق آن بودم، اما دختر 18 ساله والیبال ایران بدون شناخت به سالن والیبال رفت.

او که هیچ آموزشی ندیده بود در سالن مسابقه به خواهرش که والیبالیست بود نگاه می کرد و مثل او توپ دست می گرفت و تمرین می کرد.

بعد از 10 جلسه تمرین با مربی خواهرش و در حالی که به گفته خودش اصلاً نمی دانست تیم ملی یعنی چی و مگر بانوان هم تیم ملی دارند به جمع ملی پوشان اضافه شد.

در ابتدا انتظار خط خوردن از تیم ملی را داشت اما فریبا صادقی (مربی والیبال و سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان) او را ستاره تیم خود لقب داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های جوان ترین دختر لژیونر والیبال/ آشفته: نمی دانستم تیم ملی یعنی چی؟!

ناگفته های جوان ترین دختر لژیونر والیبال/ آشفته: نمی دانستم تیم ملی یعنی چی؟!