مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 خرداد 1398 ساعت 14:502019-05-28بين الملل

خنده ها و گریه های بی دلیل مرا درک کن


مسئول فنی مرکز اوتیسم توان افزای خراسان جنوبی گفت: خنده ها و گریه های بی دلیل، رفتارهای کلیشه ای، عدم برقراری ارتباط با دیگران، بوییدن اشیای مختلف، - نشان دادن حالت های ترس و یا وحشت بدون دلیل و عدم تقلید از دیگران در هنگام یادگیری یک بازی از علایم و نشانه های این کودکان است که لازم است آگاه سازی لازم در این خصوص در جامعه صورت گیرد.

نجمه دبیری نیا، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: مرکز اوتیسم در خراسان جنوبی با همکاری بهزیستی از سال 93 تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز تنها مرکز اتیسم در استان است، افزود: در حال حاضر 34 کودک اتیسم از سن سه تا 18 سال تحت حمایت خدمات آموزشی و توانبخشی این مرکز هستند.

مسئول فنی مرکز اتیسم توان افزای خراسان جنوبی بیان کرد: خنده ها و گریه های بی دلیل، رفتارهای کلیشه ای، عدم برقراری ارتباط با دیگران، بوییدن اشیای مختلف، نشان دادن حالت های ترس و یا وحشت بدون دلیل و عدم تقلید از دیگران در هنگام یادگیری یک بازی از علایم و نشانه های این کودکان است.

دبیری نیا با بیان اینکه متاسفانه جامعه هنوز این کودکان را نشناخته و آگاه سازی لازم صورت نگرفته است، تصریح کرد: لازم است از طریق رسانه ها فرهنگ سازی و آگاه سازی در مورد ویژگی های این کودکان ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنده ها و گریه های بی دلیل مرا درک کن

خنده ها و گریه های بی دلیل مرا درک کن