مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 خرداد 1398 ساعت 11:352019-05-28پزشكي

«مثلث عشق ورزی» راه خروج از «زندگی خاموش»


احساس تعهدی پوچ، ترس از نشان دار شدن، نگاه های هراس آور و مرگبار مردان بیمار جامعه به زنان مطلقه، بی پناهی و عدم حمایت زنان پس از جدایی و از همه وحشتناک تر، - حمایت ترحم آمیز و غالباً زجرآور والدین از فرزندان باعث می شود تا زوجین به ویژه بانوان، از طلاق قانونی اجتناب کرده و خود را به زندگی سرد و بی روح توأم با روزمرگی های شکنجه آور وفق داده و مرگ تدریجی ای را تجربه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابطه ضعیف در ارتباط عاطفی زن و شوهر به سردی روابطی که یک زوج می توانند، باهم داشته باشند همانند رابطه روحی، جسمی، عاطفی و حتی کلامی، منجر می شود؛ وجود این مشکل در یک رابطه باعث بی مهری و کم شدن محبت در خانواده و در نتیجه بروز طلاق عاطفی می شود.

زوج ها در بیگانگی کلمات و احساس یکدیگر گم شده اند و فقط برای هم حکم یک مصاحب که به او عادت کرده اند را دارند؛ این افراد از لحاظ روحی و جسمی از یکدیگر فاصله گرفته و مرزهایی را برای هم مشخص کرده و هرکدام در خلوت افکار خود دیگری را متهم می کنند و به دنبال مقصر هستند.

هیچ آمار دقیقی از میزان وجود طلاق عاطفی در دست نیست اما می توان به جرأت گفت آمار طلاق عاطفی در کشور ما از طلاق قانونی بیشتر است.

طلاق عاطفی، نخستین گام برای آغاز خیانت یک متخصص روانشناسی در گفت وگو با ایسنا، یکی از دلایل مهم شکل گیری روابط فرازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مثلث عشق ورزی» راه خروج از «زندگی خاموش»

«مثلث عشق ورزی» راه خروج از «زندگی خاموش»