مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 14:452019-05-27سياسي

فرانسه باید پاسخگوی اقدامش در قبال بازداشت مهندس ایرانی باشد


دادگاه فرانسوی در حالی با استرداد «جلال روح الله نژاد» مهندس ایرانی به آمریکا موافقت کرده که وکیل این شهروند ایرانی در گفت وگو با رسانه های فرانسوی گفته دستگیری موکلش با انگیزه های سیاسی صورت گرفته است.

- دادگاه فرانسوی در حالی با استرداد جلال روح الله نژاد مهندس ایرانی به آمریکا موافقت کرده که وکیل این شهروند ایرانی در گفت وگو با رسانه های فرانسوی گفته دستگیری موکلش با انگیزه های سیاسی صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اقدام فرانسه در بازداشت مهندس ایرانی در واقع به نوعی اعلان جنگ با روند علمی ایران محسوب می شود، مسئله ای که نقض آشکار قوانین جهانی است و فرانسه باید پاسخگوی این اقدام خود باشد.

این اقدام فرانسه علاوه بر اینکه اقدامی ضد علمی است، یک اقدام علیه حقوق بشر نیز هست، چرا که سابقه آمریکا گویای رفتارهای غیر انسانی آنها با زندانیان است.

طبق آمار رسانه های آمریکایی از جمعیت میلیونی زندانیان آمریکا که اکثرا رنگین پوست هستند بسیاری از آنها حتی تفهیم اتهام نشده و در بدترین شرایط در زندان به سر می برند.

به نظر می رسد که هدف فرانسه از این اقدام، باج خواهی از جمهوری اسلامی ایران بوده باشد، چنانچه مقامات فرانسوی چندین بار اعلام کرده اند که اولا برجام ناقص است و باید بحث موشکی و منطقه ای به آن افزوده شود و ثانیا در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه باید پاسخگوی اقدامش در قبال بازداشت مهندس ایرانی باشد

فرانسه باید پاسخگوی اقدامش در قبال بازداشت مهندس ایرانی باشد