مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 10:402019-05-27پزشكي

نجات جان کودک 6 ساله در پی سقوط از طبقه سوم!


کودک 6 ساله ای به علت سقوط از طبقه سوم منزل شان با خونریزی مغزی و افزایش فشار مغز، از شهرستان گناوه به بخش مراقبت های ویژه کودکان در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر معصومه هاشمی فوق تخصص مراقبت های ویژه کودکان در این خصوص گفت: بیمار تحت مراقبت های حمایتی تنفسی و درمان دارویی فشار بالای مغز قرار گرفت و بعد از گذشتن از دوره بحرانی به هوشیاری نسبی رسید.

هاشمی افزود: خوشبختانه بیمار مذکور پس از گذشت دو هفته در حالی که کاملاً هوشیار بوده و از طریق دهان تغذیه می شد مرخص گردید.

وی عنوان کرد: با توجه به این که علت اصلی مرگ و میر کودکان در بوشهر حوادثی چون تصادفات، غرق شدگی، سقوط از ارتفاع، برق گرفتگی، مسمومیت و.

است و معمولاً این کودکان به علت آسیب به مغز و سایر ارگان های بدن دچار مرگ و یا ناتوانی می شوند بهترین کار جهت کاهش این مرگ و میر پیشگیری از بروز این حوادث است.

فوق تخصص مراقبت های ویژه کودکان اظهار کرد: طی یک سال و نیم اخیر، پس از افتتاح بخش مراقبت های ویژه کودکان موارد متعددی از این بیماران بستری و به یاری خداوند اغلب آنها با بهبودی کامل یا نسبی مرخص شده اند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان کودک 6 ساله در پی سقوط از طبقه سوم!

نجات جان کودک 6 ساله در پی سقوط از طبقه سوم!