مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 10:202019-05-27دانش

آیین نامه پوشش مناسب را با نگاه ارشادی و ترغیبی تدوین کرده ایم


مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: آیین نامه پوشش مناسب دانشگاه رازی با نگاه ارشادی، ترغیبی و آموزشی تدوین شده است.

- آیین نامه "پوشش مناسب" را با نگاه ارشادی و ترغیبی تدوین کرده ایم مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: آیین نامه پوشش مناسب دانشگاه رازی با نگاه ارشادی، ترغیبی و آموزشی تدوین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تورج زینی وند در نشست خبری، به حواشی بوجود آمده اخیر در خصوص آیین نامه جدید پوشش و حجاب در دانشگاه رازی اشاره کرد و گفت: براساس سیاست وزارت علوم و معاونت فرهنگی دانشگاه، پوشش دانشگاهیان باید متناسب شأن دانشگاه باشد تا هدف و فلسفه آنکه ایجاد آرامش و امنیت روانی در محیط دانشگاه است، تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: آیین نامه پوشش مناسب دانشگاه رازی که اخیر جنجال هایی را در خصوص آن به پا کرده اند، با کار کارشناسی تدوین شده و آیین نامه ای است که بانگاه ارشادی، ترغیبی و آموزشی برای دانشجویان طراحی شده است.

مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی با بیان اینکه این آیین نامه به برخی دغدغه های قشر دغدغه مند پاسخ گفته، اظهار کرد: دانشگاه آنگونه که برخی دوستان در فضای مجازی مطرح کردند، هرگز به دنبال این نبوده که آن را حجاب اجباری تلقی کند، بلکه آیین نامه ارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه پوشش مناسب را با نگاه ارشادی و ترغیبی تدوین کرده ایم

آیین نامه پوشش مناسب را با نگاه ارشادی و ترغیبی تدوین کرده ایم