مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 08:052019-05-27حوادث

فعالیت تیم های عملیات ویژه اورژانس در تهران


فرمانده عملیات ویژه اورژانس تهران از فعالیت تیم هایی ویژه اورژانس در پایتخت خبر داد.

- جواد نادمی در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: از حدود دو سال گذشته قرار شد تا برخی از نیروهای اورژانس که علاوه بر شغل خود دارای توانایی هایی خاص مثل غواصی، کار در ارتفاع و… شوند تا در قالب یک تیم با عنوان نیروهای عملیات ویژه اورژانس فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه ما نیازهایی داشتیم که خارج از فعالیت های تیم عملیات ویژه اورژانس بود، گفت: به عنوان مثال در حوادثی نظیر سیل، زلزله و… نیاز بود که اورژانس تیمی خاص داشته باشد تا اعضای آن علاوه بر مهارت های پزشکی به یکسری فنون و مهارت ها نیز مسلط باشند که در نهایت پس از انجام بررسی و موافقت مدیران سازمان ، گروه عملیات ویژه اورژانس تشکیل شد.

فرمانده عملیات ویژه اورژانس تهران با بیان اینکه در حال حاضر نیز دوره های خاص علمی و عملی مثل دوره های کار در ارتفاع، استفاده از دستگاه های نجات و رهاسازی در حال برگزاری است، گفت: تیم عملیات ویژه به تناوب نیاز علمی عملی آموزش می بینند و گواهینامه های آن دوره آموزشی برای آنها صادر می شود.

فرمانده عملیات ویژه اورژانس تهران ادامه داد: در حال حاضر حدود هفت ماه است که نیروی عملیات ویژه اورژانس کشور به صورت رسمی در حال فعالیت است و 21 عضو دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تیم های عملیات ویژه اورژانس در تهران

فعالیت تیم های عملیات ویژه اورژانس در تهران