مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 08:002019-05-27فرهنگي

موانعی که نمی گذارند، فیلم های مناسبتی تولید شود


عبدالحسن برزیده با بیان اینکه مدیران و تهیه کنندگان باید پاسخگوی نبود فیلم هایی با مضامینی دینی باشند، معتقد است وجود مدعیان زیاد و سخت و زمان بر بودن تولید چنین فیلم هایی مانع از آن شده است که سینماگران به تولید این فیلم ها بپردازند.

- عبدالحسن برزیده در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به اینکه چرا کمتر در سینمای ایران به ساخت فیلم هایی با مضامین دینی پرداخته می شود؟ بیان کرد: پاسخ این سوال را باید از تهیه کننده ها پرسید، زیرا آنها هستند که باید شرایط تولید این آثار را در هر موضوعی به خصوص فیلم های مناسبتی ایجاد کنند.

او ادامه داد: با این حال دو گروه باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و نسبت به آن اقدام کنند.

یک گروه مدیران سینمایی هستند که ادعای فرهنگ و ایدئولوژی دارند و معتقد هستند باید یک سری موضوعات تبلیغ و آموزش داده شود، هر چند که به نظر من سینما وظیفه اش آموزش نیست، زیرا قالبی که سینما برای برقراری ارتباط با ما مخاطب انتخاب می کند مناسب این امر نیست، اما اگر قرار باشد این اتفاق هم بیفتد، باید مدیران به این سوال پاسخ دهند که چرا آنها به چنین موضوعاتی نمی پردازند.

این فیلمساز در ادامه افزود: اکنون سرمایه وجود دارد و حتی کارگردان و فیلمنامه نویسان خوبی نیز هستند که علاقه دارند در این زمینه ها فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانعی که نمی گذارند، فیلم های مناسبتی تولید شود

موانعی که نمی گذارند، فیلم های مناسبتی تولید شود