مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 01:452019-05-26ورزشي

ابهامات بی پاسخ در فدراسیون فوتبال/ چالشی به نام سرپرست دبیرکلی!


در حالی که ابراهیم شکوری حدود پنج ماه است به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال فعالیت می کند اما ابهامات قانونی در این انتصاب وجود دارد که فدراسیون فوتبال هنوز پاسخی به آنها نداده است.

- بزرگترین اشکالی که در این مدت به انتصاب شکوری گرفته شده، سابقه مدیریتی اوست اما موضوع مهم تر این است که در ماه 38 اساسنامه فدراسیون فوتبال که درباره مسئولیت و اختیارات رییس فدراسیون است، تنها مجوز تعیین سرپرست برای کمیته ها – نه سمت دبیرکلی - به رییس فدراسیون داده شده اما برخلاف نص مقررات برای سمت دبیرکلی، سرپرست انتخاب شده است.

اگر فرض را بر سکوت اساسنامه برای انتخاب سرپرست دبیرکلی قرار دهیم، در بخش دیگری از ماده 38 آمده است که پیشنهاد عزل یا نصب دبیرکل باید به هیأت رییسه فدراسیون داده شود تا اعضای آن درباره اش تصمیم گیری کنند با این حال این قسمت از قانون اجرا نشده است.

ماده 38 اساسنامه فدراسیون فوتبال در مدت پنج ماهی که شکوری به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال فعالیت کرده، تمام شرح وظایف دبیرکل در ماده 60 اساسنامه را به طور تمام و کمال انجام داده در حالی که او علاوه بر این که شرایط دبیرکلی را ندارد، توسط هیأت رییسه فدراسیون فوتبال هم انتخاب نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات بی پاسخ در فدراسیون فوتبال/ چالشی به نام سرپرست دبیرکلی!

ابهامات بی پاسخ در فدراسیون فوتبال/ چالشی به نام سرپرست دبیرکلی!