مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 18:562019-05-26اقتصادي

متهم بانک سرمایه: در بانک سرمایه همه چیز به صورت دستوری بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز در ادامه محاکمه بدهکاران و مدیران بانک سرمایه به ریاست قاضی مسعودی مقام، نماینده دادستان از سالار بایرامی خلج به عنوان متهم دیگر این پرونده یاد کرد و از او خواست تا در جایگاه مطلع قرار گیرد و توضیحاتی ارائه کند.

- یکی از متهمان بانک سرمایه گفت: در بانک سرمایه همه چیز به صورت دستوری از سوی مدیران بانک ابلاغ می شد؛ همه ما تحت فشار، توهین و اهانت های مدیران بانک بودیم؛ غندالی مالک بانک سرمایه بود! گاهی مرا به بانک احضار می کردند و امضا می گرفتند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز در ادامه محاکمه بدهکاران و مدیران بانک سرمایه به ریاست قاضی مسعودی مقام، نماینده دادستان از سالار بایرامی خلج به عنوان متهم دیگر این پرونده یاد کرد و از او خواست تا در جایگاه مطلع قرار گیرد و توضیحاتی ارائه کند.

ساالار بایرامی خلج به عنوان یکی از متهمان این پرونده درباره اتهامات خود گفت: من از سال 89 به عنوان مسئول شعبه مرکزی بانک سرمایه مشغول به کار شدم که در آن زمان رییس شعبه در انتهای بانک و کنار دستشویی بود و مشتریان با او ارتباطی نداشتند؛ در واقع رییس شعبه نمی دانست که چه کسانی رفت و آمد به بانک دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم بانک سرمایه: در بانک سرمایه همه چیز به صورت دستوری بود

متهم بانک سرمایه: در بانک سرمایه همه چیز به صورت دستوری بود