مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 16:102019-05-26اقتصادي

تبعات افزایش نامتعارف عوارض ساخت و ساز


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از افزایش نامتناسب عوارض صدور پروانه و ساخت و ساز که مغایر مصوبه شورای شهر است، انتقاد کرد.

- محمد سالاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تفاوت های جدی مصوبه شورا با آنچه در سامانه شهرسازی مناطق جهت محاسبه اعلام عوارض بارگذاری شده است،گفت: گزارش های واصله از سطح مناطق 22 گانه شهر تهران و مراجعات مردمی و ارزیابی های انجام شده نشان می دهد که میزان عوارض مربوط به حوزه صدور پروانه، گواهی های عدم خلاف و پایان کار و بطور کلی عوارض حوزه ساخت و ساز با آنچه در سال گذشته در شورای شهر تهران به تصویب رسید، تفاوت های قابل توجه و مغایرت هایی مبتنی بر عدم رعایت عدالت اجتماعی دارد.

وی ادامه داد: شورای شهر سال گذشته در فرایند بررسی لایحه ارائه شده توسط شهرداری تهران مبنی بر افزایش عوارض مربوط به حوزه صدور پروانه و گواهی های ساختمانی، نسبت به برگزاری مجموعه ای از جلسات کارشناسی در کمیسیون های تخصصی شهرسازی و معماری و برنامه و بودجه در تعامل با معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران اقدام کرد.

سالاری تصریح کرد: با توجه اینکه عوارض مربوط به حوزه صدور پروانه و ساخت و ساز از سال 93 تا سال 97، افزایش پیدا نکرده بود و نیز با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهرداری تهران مبنی بر افزایش قابل توجه قیمت املاک و اراضی شهر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات افزایش نامتعارف عوارض ساخت و ساز

تبعات افزایش نامتعارف عوارض ساخت و ساز