مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 15:212019-05-26دانش

محسن جنتی، عضو ارشد انجمن جهانی مهندسان برق و الکترونیک شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن جنتی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهرضا و مشاور شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه با توجه به انجام فعالیت های حرفه ای، - محسن جنتی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهرضا با توجه به انجام فعالیت های علمی و پژوهشی به عنوان یکی از اعضای ارشد انجمن جهانی مهندسان برق و الکترونیک (IEEE Senior Member) منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن جنتی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهرضا و مشاور شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه با توجه به انجام فعالیت های حرفه ای، علمی و پژوهشی به عنوان یکی از اعضای ارشد این انجمن معرفی شد.

معرفی این انجمن به شرح زیر است: انتخاب عضو ارشد انجمن جهانی مهندسان برق و الکترونیک (IEEE Senior Member) نیازمند تجربیاتی است که نمایانگر رشد حرفه ای متقاضی باشد.

از دیگر شرایط متقاضی جهت ارتقا به مرتبه Senior Member این است که فرد می بایست به مدت حداقل 10 سال در زمینه مورد نظر فعالیت حرفه ای داشته و حداقل 5 سال دارای عملکرد برجسته باشد.

عضویت در انجمن مهندسان برق و الکترونیک IEEE، شامل چند رده از عضو دانشجو (Student Member) تا عضو فلو (IEEE Fellow) می باشد.

ارتقای رده عضویت تا رده عضو کامل (Full Member) با توجه به پرداخت حق عضویت و سنوات شخص صورت می گیرد، اما دستیابی به دو رده آخر عضویت، یعنی عضو ارشد (Senior Member) و عضو فلو (Fellow Member) فقط انتصابی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن جنتی، عضو ارشد انجمن جهانی مهندسان برق و الکترونیک شد

محسن جنتی، عضو ارشد انجمن جهانی مهندسان برق و الکترونیک شد