مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 14:302019-05-26اقتصادي

افزایش تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی


مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد: فازهای 2 و 3 مجتمع گاز پارس جنوبی با توجه به توانمندی شرکت های داخلی هم اکنون در حداکثر ظرفیت در حال تولید محصولات خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی گرامی شیرازی گفت: بومی سازی در فازهای 2 و 3 انواع شیرهای کنترلی، شیرهای اضطراری، قطعات کمپرسور و قطعات پمپ ها و … را شامل می شود.

وی اظهار کرد: هر جا که امکان تأمین قطعات نبود، صنعت داخل را توانمند کردیم و این اتحاد بین صنعت و پالایشگاه باعث شد که در شرایط تحریم پالایشگاه بدون هیچ مشکلی با تمام توان فعالیت کند.

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: در سالیان اخیر مشکل خاصی در حوزه تولید نداشتیم و در دو مرحله نیز افزایش تولید داشته ایم.

گرامی بیان کرد: این افزایش ها در مرحله اول 13 درصد و در مرحله دوم 10 درصد بوده که مجموع آن موجب توان تولید روزانه 60 میلیون متر مکعبی گاز شیرین در فازهای 2 و 3 شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون پالایشگاه دوم توان تولید روزانه 370 تن گوگرد و 72 هزار بشکه میعانات گازی را نیز داراست.

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در راستای پایداری تولید در مواردی که الزام برای خودکفایی وجود داشته است، حرکت کرده ایم و در داخل کشور نیز برای اقلامی که به صرفه است سرمایه گذاری و برنامه ریزی لازم صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی

افزایش تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی