مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 14:102019-05-26سياسي

آماده باش دستگاه های امدادی تهران برای مقابله با طوفان امروز


استاندار تهران با اشاره به آمادگی دستگاه های امدادی برای مقابله با طوفان عصر امروز تهران، اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران تشکیل جلسه داده و مسائل را به صورت ریز رصد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه دومین نشست شورای برنامه ریزی استان تهران در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه امروز دو دستور کار تفویض بودجه سال 1396 و ارائه گزارش نظام درآمد هزینه در استان تهران در دستور کار شورای برنامه ریزی بود که در ابتدا گزارش تفویض بودجه سال 1396 توسط دیوان محاسبات ارائه شد که طی آن 75 درصد دستگاه های اجرایی با شفافیت عملکرد خود را ارائه کردند البته برخی تخلفاتی داشتند که مورد بررسی قرار گرفت و یک دستگاه حساب خود را ارائه نکرده بود که با آن برخورد قانونی انجام شد.

وی افزود: در دستور کار دومT نظام درآمد هزینه در استان تهران توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی گزارشش اعلام شد که این گزارش توسط اعضای حوزه امور مالیاتی و اقتصاد دارایی در تهران تهیه شده بود.

استان تهران در بخش درآمدهای مالیاتی به عنوان رتبه نخست محسوب می شود و برای سال جاری نیز 68 هزار میلیارد تومان از کل درآمدهای استان های کشور را باید کسب کند که این معادل 54 درصد درآمد پیش بینی در قانون بودجه سال 1398 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش دستگاه های امدادی تهران برای مقابله با طوفان امروز

آماده باش دستگاه های امدادی تهران برای مقابله با طوفان امروز