مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 13:352019-05-26اقتصادي

درآمدزایی از برنامه نویسی برای اندروید


برای افزایش درآمد تکنیک های مختلفی وجود دارد که استفاده از برخی از آن ها به طور قطعی درآمد شما را بیشتر می کند! یکی از کارهایی که این روزها صرف نظر از موقعیت جغرافیایی که هستید می تواند موجب افزایش درآمدتان شود، - برای افزایش درآمد تکنیک های مختلفی وجود دارد که استفاده از برخی از آن ها به طور قطعی درآمد شما را بیشتر می کند! یکی از کارهایی که این روزها صرف نظر از موقعیت جغرافیایی که هستید می تواند موجب افزایش درآمدتان شود، برنامه نویسی برای پلتفرم های مختلف، از جمله اندروید است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام ایرانیکارت ، شما می توانید با برنامه نویسی برای تلفن های همراه اندروید و انتشار آن ها در گوگل پلی شاهد افزایش درآمدتان باشید! اما سوال اصلی که قطعاً برای بسیاری پیش می آید این است که چگونه می توان برنامه نوشته شده در گوگل پلی را انتشار داد؟ برای اینکه شما بتوانید برنامه تان را در اختیار کاربران قرار دهید تا آن را دانلود کرده و نصب کنند به یک اکانت دولوپر گوگل نیاز دارید.

خوشبختانه ساخت این اکانت کار چندان سختی نیست جز قسمتی که باید هزینه افتتاح اکانت که در حال حاضر 25 دلار است، پرداخت کنید.

متأسفانه به دلیل تحریم هایی که در حال حاضر علیه ایران وجود دارد شما قادر به پرداخت این هزینه نیستید مگر آن که از خدمات ارزی شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدزایی از برنامه نویسی برای اندروید

درآمدزایی از برنامه نویسی برای اندروید