مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 13:352019-05-26ورزشي

شرمنده ایم خرمشهر!


مسئولان سازمان لیگ گفته اند به این دلیل فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار نمی شود که هوای آنجا گرم است، لابد در فصل های گذشته خرداد خرمشهر به خنکای چله زمستان بود! - مسئولان سازمان لیگ گفته اند به این دلیل فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار نمی شود که هوای آنجا گرم است، لابد در فصل های گذشته خرداد خرمشهر به خنکای چله زمستان بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دنیای اقتصاد نوشت: این روزها که نیمه نهایی جام حذفی از فینالش مهم تر شده و همه دارند به تقابل حیثیتی پرسپولیس و سپاهان فکر می کنند، داستان غربت خرمشهر از یادها رفته؛ شهری که از چند سال پیش بنا شد به شکل نمادین میزبان بازی نهایی حذفی و مراسم اهدای جام باشد، اما امسال در غفلت همگانی همان را هم از خونین شهر پس گرفتند.

انگار همین صدقه ناقابل، همین تحفه درویشی را هم برای شهر خون و حماسه زیاد دیدند و تصمیم گرفتند خودشان را از زحمت برگزاری فینال در زیرساخت های ضعیف آنجا خلاص کنند؛ غافل از اینکه اگر دست خرمشهر خالی مانده، این ضعف مجموعه مدیریتی کشور است.

چمن خراب آنها و ورزشگاه بی بضاعت شان که حالا بهانه محرومیت خرمشهر از میزبانی شده، اتفاقاً اصل سند مظلومیت است؛ بی پناهی شهری که خدا آزادش کرد، اما بنده های خدا رهایش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرمنده ایم خرمشهر!

شرمنده ایم خرمشهر!