مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 13:312019-05-26ورزشي

دستگاه های اجرایی استان در مقابل طوفان عصر امروز آماده هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران اظهار داشت: در جلسه امروز دو دستور کار مورد بررسی قرار گرفت که یکی از آن تفریغ بودجه سال 96 بود که توسط دیوان محاسبات ارائه شد، - استاندار تهران از آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی استان با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص طوفان و بارش باران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران اظهار داشت: در جلسه امروز دو دستور کار مورد بررسی قرار گرفت که یکی از آن تفریغ بودجه سال 96 بود که توسط دیوان محاسبات ارائه شد، 75 درصد دستگاه های اجرایی استان با شفافیت عملکرد خود را ارائه دادند.

البته دستگاه هایی نیز بودند که تخلفاتی داشتند که به آن ها رسیدگی خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از دستگاه ها نیز حسابی نداده بود که با آن دستگاه برخورد مدیریتی خواهد شد.

استاندار تهران اظهار داشت: موضوع دیگر مسائل درآمد هزینه ای بود که قرار شد از بازگشت درآمد ها به مسائل زیربنایی استان تهران اختصاص یابد.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: 68 هزار میلیارد تومان استان تهران باید در سال جاری درآمد داشته باشد و بخشی از این درآمد ها باید به عقب ماندگی های استان در حوزه تخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی استان در مقابل طوفان عصر امروز آماده هستند

دستگاه های اجرایی استان در مقابل طوفان عصر امروز آماده هستند